Säljes; pumps med peeptoe



Jag har bestämt mig för att sälja de här ursnygga pumpsen med träklack och peeptoe. Perfekta nu i vår och sommar! Storlek 38 och använda endast en gång. Helt normal i storleken. Insidan är snyggt silverfärgad och tyget på utsidan svart. Säljer för att de inte har kommit till användning så mycket som jag trott (har fler liknande par skor).

Köpte på La redoute förra våren och nypris var runt 500 kr, minns inte riktigt. Kan tänka mig att sälja dem för runt hundralappen, prutat och klart. Bra pris vid snabb affär helt enkelt!

Du som köpare betalar frakten vilket hamnar på 60 kr (så totalkostanden blir 160 :-) och insättning sker till mitt konto i SEB. Jag skickar skorna inom tre dagar efter avslutad affär.

Intresserad? Mejla mig på [email protected] eller ställ frågor i kommentarfältet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0