Ny H&M butik


Söta Tylor Momsen i superfin H&M klänning.
Bild; Aftonbladet


Lite piggare idag men känner mig fortfarande mosig så det får bli ännu en dag i soffan. Måste vara frisk på lördag för då vankas det utgång med H. Blir mat och vin här hemma först och sen ska vi spana in nya Harrys som öppnade redan i höstas men som jag inte varit på än. Ska bli jättekul eftersom jag inte kunnat prioriterat varken fest eller vänner den senaste tiden när det varit så upp och ner med allt. Men nu har jag bestämt att det ska bli mer fokus på "roligt" och "må bra" i fortsättningen. Och att det är bara jag som får bestämma hur jag ska må. Nytt fokus, vår och närhet till vänner och familj. Det känns som att det kan bli jättebra!

Apropå ny saker så börjar verkligen hända lite i den här staden nu. Om några månader öppnar tom H&M vilket alla förståeligt nog ser framemot. Jättekul att det börjar röra på sig men farligt för min plånbok ;-) Jag brukar ju få hålla mig med shopping tills jag kommer till Örebro och det är sällan jag går runt på stan här och handlar. Men H&M är ju en sån där affär som man nästan måste gå in i varje dag och kolla, haha.

På söndag kommer äntligen M hit så nu börjar nedräkningen. Saknar mina babies så det gör ont! Får även hit kameran då så förhoppningsvis kan jag visa lite bilder på lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0