Vårens finaste



Vårens makeup från Lancome heter Pink irrelvance. Och jag vill haa.... Spanade in det på Åhléns idag och föll speciellt det svartglittriga nagellacket och den färgpaletten med glittrigt svart och lila skuggor. Så himla snyggt! Har velat haft just ett svart nagellack med lite glitter i hur länge som helst nu och ångrar att jag inte slog till på det från Chanel för ett tag sen när jag hittade det på rea. Lätt att vara efterklok. Eyelinern såg också hur fin ut som helst och jag har ju faktiskt ingen flytande så det kan nästan vara värt en investering ;-)

Har sovit i nästan tre timmar så nu är jag pigg igen. Älsklingen kommer ju inte hem förrens om ett par timmar än så skall kika in söta komedin Win a date with Ted Hamilton med Kate Bosworth och mumsa på lite godis tror jag. Ett glas vin till också kanske? Så får det nog bli.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Få mer besökare till din blogg snabbt och enkelt! :D



http://www.viraltrafik.se/?susantyra@livese

2009-02-14 @ 10:52:00
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0