Drömväskan i rosa



Precis en sån här miu miu väska som ligger uppe för försäljning hos Modette vill jag ha, fast kanske hellre i någon ljus pastellfärg. Tyvärr har jag inte 8000 kr som bara ligger och väntar på att shoppas upp. Smakar det så kostar det.
Har svårt att tänka mig andra väskor i rosa och pastell, men på dessa är det bara så fint. Vill. Verkligen. Ha. Bestämmer man sig för att satsa på en så är det ju faktiskt inte helt omöjligt att läggga undan någon tusenlapp i månaden och undvika lite spontanshopping här och där. Om man bara bestämmer sig för att köpa basplagg eller sånt man måste ha. Det skulle lätt vara värt det.

Imorgon ska jag vara duktig. Har bokat tid för att lämna plasma på sjukhuset. Hmm. Undrar hur många gånger man skulle behöva gå för att få råd med en väska? Ca 100 gånger... Det skulle ta fyra år. Sen har man sin drömväska, bara sådär ;-) Nu har jag ju kommit på värsta smarta grejen, haha.

Apropå just färger så är det lite roligt vad som passar vissa väskor. En Chanel är klart snyggast i svart eller rött, en Mulberry i svart, miu miu som sagt i rosa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0