Finally

Jag har fått ett par glada nyheter idag så några tegelstenar har lyfts från axlarna. Skönt! Varför går man och oroar sig när allt ändå löser sig till slut? Nåja, nu ska vi väl inte säga hej förrens... Ni vet. Men ändå, skönt att kunna andas ut för en liten stund. Imorgon blir det lunch på stan med L och hennes lilla bebis. Jag ser verkligen framemot det, ska bli så att se dem! Hennes födelsepaket ligger dock fortfarande kvar hemma i Katrineholm! Glömde att ta med det hit den här gången med... Stackars bebis.

På måndag åkter jag eventuellt hem. Har lite grejer att fixa, räkningar att betala in osv. Får se hur länge jag stannar. Jag planerar att lägga mitt fortsatta jobbsökande här i Örebro, men samtidigt så har jag nog en lägenhet på gång i Katrineholm. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skönt med några tegelstenar mindre. Som du säger så oroar man sig ju oftast helt i onödan..men men..



Jobbar du inte kvar på Åhlens? KRAM

2009-01-22 @ 21:23:26
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-22 @ 21:49:39
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0