Lunch på Drängen & mer shopping


Bags, bags, bags....

Jaha, då har hon shoppat igen. Efter lunchen på Drängen (supergod lasagne!) kunde jag såklart inte hålla borta från en runda på stan. Kärade ner mig i sötaste vårjackan MQ men det blev tillslut två jeanskjolar från H&M och en mascara från YSL. Provar vattenfast den här gången eftersom min mascara tenderar att ligga mer under ögat än på fransarna i slutet av dagen. Kjolarna är jag riktigt nöjd med, en perfekt blå och en coolare svart.  Trodde aldrig jag skulle överge mina jeans, men jag börjar bli en riktig kjoltjej. Så mycket mer bekvämt! Kommer nog leva i dem i vår.

Nu ska jag spana in avsnitt fyra av The City- Good Things Come In Threes. Har totalt fastnat i den här serien också, såklart. Bästa scenen var när de shoppade skor hos Manolo Blahnik och Olivia var så himla pinsam. Skämdes nästan och mådde lite dåligt. Vad är det med henne egentligen? Ska bli spännade att se hur det här utvecklar sig.... Heja Whitney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0