Flowerpower i vår eller enkelt vitt?


Bilder; See by Chloe



Kanske inte riktigt jag men något sånt här vore ändå riktigt snyggt nu till våren. En blommig klänning och hoboväska. Jag äger ingen blommig klänning så i år är det definitivt något jag kommer att spana efter när vårens nyheter börjar trilla in. Skön 70- talskänsla och så fint till bruna ben och remsandaler. Jag tänker lite på H&M klänningen som det nästan blev lite blogghysteri om förra året. Å andra sidan är det ursnyggt med svart eller enkelt vitt som Kate Hudson på lilla bilden. Precis så vill jag se ut i sommar och jag kommer även att leta efter liknande skor. Något annat jag kommer hålla ögonen öppna efter är en hellång klänning och såklart randiga toppar. Sött, fräscht och funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0