Fredag & bioplaner


I need some Scarlett!

Godmorgon bloggen! Har precis vaknat och hunnit kika ut genom fönstret, alltid lika spännande att se vad det är för väder. Vem vet, någon dag kansker man vaknar upp till snö igen? Nu var det i alla fall frost, haha. Lite mysigt det med.

Ikväll ska vi gå på bio. Står än så länge mellan Australia och Allt flyter men vi kommer säkert på fler alternativ. Jobbigt det här med att behöva välja när det är flera man vill se, och speciellt när man är två personer med ibland olika smak. Om jag fick välja ensam skulle jag självklart se Vicky Christina Barcelona med Scarlett Johansson och Penelope Cruze eftersom det är ett par av mina favoritskådisar. Dessutom gillade jag verkligen gillade Woody Allens förrförra film Match Point. Har nog sett den säkert fem gånger.

Innan dess blir det säkert en sväng ner på stan. Jag är fikasugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0