Gårdagens nagelshopping


Lösnaglarna jag använde igår från Depend och som fortfarande sitter kvar. Så nöjd med just den här designen. Hittade ett snyggt svart nagellack också som fick följa med hem. Suktat efter ett från Chanel ett tag men det här var minst lika snyggt på. Ingen skillnad liksom men så mycket bättre pris. Till våren kanske man dessutom redan hunnit tröttna på svarta naglar?

Nu ska jag fortsätta titta på mitt Vännermaraton här på kanal fem och så fick jag just ett telefonsamtal från älsklingen om att en matlåda med tahimat Sweet Chili är på vägt hem. Har inte fått i mig så mkt mer än cola och smörgåsar idag så längtar som en galning efter riktig mat. Sen ska vi titta klart på The Mist eftersom vi inte hunnit det än. Riktigt spännande film!

Kommentarer
Postat av: Linda

mums me thaimat!

2009-01-01 @ 17:42:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Var helt säker på att det var naglar gjorda på salong:) Hur länge sitter dom där kvar?



Får lite rysningar av dina gröna godiskulor...haha Riktigt pensionärsgodis för oss gamlingar;)

Kram till dig

2009-01-01 @ 18:49:28
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Madeleine: Åh, vad bra med den påminnelsen, det ska jag också titta på och drömma bort mig i ett tag :-)



Man kan ha på samma i max tio dagar men brukar väl inte hålla mer än kanske fem. Så de är ju inte lika hållbara som salongsnaglar kanske. Men det är ju bra mkt billigare än på salong. Jag köpte de här för 74 kr på Eurostop liksom och de kräver ju inget direkt underhåll, går de sönder är det ju bara att sätta på nya. Enkelt och bra till fest i alla fall och passar mig som inte alltid orkar med långa naglar eller gå på salong :-)



Hoppas du får en mysig kväll och kryar på dig inför imorgon! Aldrig kul att vara sjuk. Kram!

2009-01-01 @ 19:22:07
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0