Ge mig underhållning!



Jag är uttråkad, och när man är uttråkad så vill man ha underhållning. Inget kul på teve alls ikväll. Bara nåt gammalt Sex and The City på teve ikväll men nu har jag sett alla typ fem gånger. Måste nog ha Gossip Girl boxen snart för där är det hur många avsnitt som helst som jag inte sett. Hoppade in i serien i slutet ungefär. Kanske då det började bli bra iofs? När de var på collage och bråkade så mycket. Skitroligt ju! Scrubsboxen vore inte helt fel den heller. Önskar jag hade något gott hemma också. Typ Frödinge blåbärspaj med glass till. Måste nog nästan köpa det till helgen. Finns verkligen inget godare! Har iofs en dajm som ligger och skräpar någonstans. Måste nog leta fram den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0