Going downtown

Godmorgon! Frukost och nu snart ner på stan. Planerar att kika in på Zara och sen blir det hemmamys resten av dagen. Jag tror att skorna jag köpte senast får åka tillbaka, likaså tunikan. Känns inte helt hundra och jag vet inte om jag kommer att använda dem så mycket trots allt. Har funderat fram och tillbaka hela veckan och kommit fram till det så då är det nog rätt beslut ;-) Men det kommer kännas svårt när jag står där med påsen i handen framför kassan...haha... Hatar att skiljas från kläder man en gång köpt, likadant när man ska sälja något på Tradera. Men måste  tänka lite förnuftigt, har hur många skor som helst, och känns det inte helt rätt är det förmodligen inte det. Gillar inte när något sen bara blir stående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0