Svarta stövletter, ja tack.



Jag är så kär i dem här stövletterna från La Redoute. Hur snygga är dom inte? Fast i svart. Tänk till slitna jeans, stor tröja eller enkel t-shirt. Påminner lite om de som Cameron Diaz drar på sig i filmen I hennes skor ni vet när hon rensar syrrans garderob. Åh, jag älskar den filmen så himla mycket! Har nog sett den säkert fem gånger. Måste nog faktiskt se den snart igen. Gillar filmer man kan inspireras av klädmässigt, två flugor i en smäll liksom ;-) Himla bra föresten att det är en walk in closet i min nya lägenhet. Väldigt liten förvisso, men ändå en walk in.




Dom här är inte helt fel heller! Det är bara att erkänna, jag är en sucker för snygga stövlar. Också.

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Hejsan!

Kikar in för att önska dig en härlig kväll :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Mer information hittar du på bloggen.

2009-01-30 @ 01:27:26
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0