Home sweet home



Fy vilket regnslask ute. Man vill ju inte ha fina skor på síg för det känns bara som att de blir förstörda. Kan ju lika gärna gå i gummistövlar. Nästan ;-) Förutom mat passade jag på att köpa en ny flaska Movitotal. Känner mig absolut piggare när jag använder det och vill inte börja falla ihop i som en liten säck igen så det var väl nödvändigt.

Mindre nödvändigt var det kanske med tre par ursöta trosor från H&M, hehe ;-) Men äsch, jag prioriterar alltid underkläder sista av allt så nån gång måste man ju ha nya! Sen är jag så himla kräsen också. Jag vill inte ha fula underkläder, men jag vill inte heller lägga massa dyra pengar på något som inte syns, haha. Nån som känner igen sig? Dilemma!

Nu ska jag slänga mig i soffan och käka och läsa. Läste ut Champagneflickan imorse (jättetråkigt för den var så sjukt bra) så nu blir det dagens Metro istället. Saknar redan att ha en bok att fly in i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0