Hungrig flickvän

Tittar på söta How to loose a guy in 10 days och hungrar snart ihjäl. Var tog min thaimat vägen? Hm. Varför är det så att när killar säger att de bara ska fixa en sak/ ta en öl etc så är de alltid borta i typ sex timmar? Det här är något jag aldrig kommer förstå.

Fast i och för sig. När jag säger att jag ska gå ner på stan och "bara springa in en snabbis på H&M" brukar det sluta med flera shoppingkassar och nya skor några timmar senare. Haha.... Så kanske vi inte är så olika ändå när allt kommer kring?

Men nu får han gärna komma snart annars går jag ut och köper en pizza.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha :P såg med filmen igår, hur söt är den inte? (det kanske var lång kö i thairestaurangen ;) )

2009-01-02 @ 10:54:33
URL: http://mammaslillaflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0