I used to be smaller


But not happier. Hittade en gammal jeansjacka som vore rätt fin att ha till våren. Tyvärr lite för liten.... Det roliga är att jag är mycket mer nöjd med mitt utseende och min kropp nu än när jag var så där supersmal. Lycka är inte lika med smal ändå var det något jag strävade efter. Sjukt egentligen att lägga så mycket energi på något som inte är viktigt. Är man glad och trivs med sig själv så blir man automatiskt snygg och kurvor är hett! Titta bara på tex Marilyn Monroe, Scarlett Johansson eller Carmen Electra, kurvor och de snyggaste som finns tack vare självförtroende. Förstår inte folk som säger att tex Scarlett är tjock och ful. De måste verkligen ha problem med sig själva. Om vi fortsätter att klanka ner på andra, hur ska vi då kunna bli nöjda med oss själva?

Älskar det här citatet, för det är precis så det är!


"If you're comfortable with yourself, then it's sexy. Maybe people think I look sexy because I feel sexy. I am a very liberated person that way. I'm very comfortable with my sexuality" - Scarlett Johansson


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Jag hatar den känslan, när man inte kommer i sina gamla kläder :S

2009-01-07 @ 12:46:43
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Toby: Haha, nej det är ingen fara, jag trivs med min vikt även om jag väger några kilo mer nu än då :-)

2009-01-07 @ 12:51:09
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0