Kallt



Invigde söndagen med nya örhängena, men åh fy sjutton vad kallt det var ute! Höll nästan på att förfrysa fötterna i mina tunna stövlar. Gå inte ut om ni inte måste! ;-) Nu ska jag kika in rean på La redoute och värma mig med en varm latte och lite choklad. Tända ljus också såklart! Gillar verkligen de här från Zara, så fina.


När det är så här kallt längtar man inte efter nya vårkläder, man längtar efter nya vinterkläder! Skulle inte tacka nej till de här fina! Älskar snygga vantar då de verkligen kan lyfta en hel outfit. Lite som skor och väskor när jag tänker efter. Imorgon ska jag ner till Indiska och knipa mig ett par nya i svart. Hann inte dit i lördags så nu gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0