Kort visit


Tillbaka från U.S.Ö. Blev en kort visit eftersom jag typ hoppade upp och ner från stolen. Fick inte lämna blod för att jag fått något slags armveckseksem, precis där de brukar sticka nålen. Var inte så mycket att göra än att gå igen. Jag som hade laddat med Elle Mat och vin och allt. Hoppas att det försvinner snart så jag kan boka ny tid.

Tog en sväng på stan efteråt mest för att få lite luft och så var det faktiskt lite sol idag igen. Kikade efter ett base coat till naglarna men vill bara ha ett från YSL för de fina flaskorna. Så lyxiga! Får se om de finns kvar på rea när lönen kommit. Ska fixa ihop något att äta nu, ville inte ta fika på blodcentralen när jag inte lämnat blod, känns lite dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0