Like Kate´s style



Varje gång jag ser den här bilden på  Kate Bosworth blir jag påmind om hur snyggt det faktiskt är med Converse. Älskar kombinationen leggings, ljus jeansjacka och längre topp. Perfekt vardagsoutfit. Ett par vita kommer jag def. satsa på inför våren. Snyggt till ljusa, slitna jeans också. Jag har slitit runt i mina kopior från Cheap Monday som jag köpte i både svart och vitt tillräckligt länge nu (ett par år) så behöver verkligen ett par nya sköna sneakers. Alltid en bra anledning till nytt skoköp ;-)

Nu ska jag ta en dusch, spruta på lite parfym och platta håret. Snart blir det mat!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAr aldrig använt mina vita converse så mkt som jag gjort med ett par skor. Blir nya till våren då de andra är utslitna. Ett måste i garderoben.

Hoppas ni får en mysig biokväll. Nya Wallanderfilmen?

Kram Kram

2009-01-09 @ 19:31:24
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0