Smycken & presenter


Efter att man valt kläder kommer alltid det andra problemet. Vad ska man ha för smycken till? Gillar mitt senaste smyckesinköp;  guldiga örhängen från H&M, men igår föll till slut ändå valet på enkla pärlörhängen och pärlarmband. Klassiskt enkelt är fint till nyår! Jag är annars lite dålig på att använda smycken även om jag tycker det är fint. Blir nog mest till fest. Litet halsband, ev. enkla örhängen och någon ring till vardags. Men jag börjar våga ta ut svängarna mer och mer och i vår vill jag tex ha massa tunna färgglada armband på mina handleder. Tycker det är riktigt snyggt och somrigt!


M fick ett urplock Dermalogica produkter av mig i julklapp, bla krämen Active moist, shave oil och en body wash. Perfekt present eftersom det def. kommer att användas! Igår fick han ett doftljus från Zara av mig i nyårspresent. Älskar deras fina vita ljus och det här med vattenlilja doftar riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0