Lite smycken



Älskar bilder där man får se vad andra har har i sina väskor och dylikt så idag bjuder jag på en bild på mina smycken som jag har med mig hit till Örebro. Den söta glittriga necessären var en present från U i december och funkar perfekt som förvaring!

Haft en riktigt mysig och lugn kväll, ätit god middag, tittat på film och så. På måndag börjar M´s lediga vecka så då får vi äntligen några hellediga dagar tillsammans. Fint! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det löser sig väl. Jag vill gärna åka ner till Naturens hus fika bort någon eftermiddag eller så. Skulle vara kul att inta relaxen på Gustavsvik också men har ingen bikini med mig så får ta det någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0