Mer make & favorit i repris



Dagens bästa;
Hittade ett superfint glittrigt bronze puder från Dior Parelle och make up penslar för halva priset på ZARA. Så glad! Pudret blir verkligen perfekt i sommar eller när man bara vill glittra lite extra. Och titta, mina älskade ankelboots i mocka är tillbaka! Tyvärr blev jag så ivrig av att de var nedsänkta till hela 299 kr (från 949) att jag råkade plocka med mig en storlek 38, och en storlek 37.... Så kan det gå. Måste tillbaka imorgon. Pinsamt att jag inte kollade.

Nu är det snart dags för middag och sen blir det ett glas rött och choklad i tv soffan. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha sitter bara här och småskrattar. Du är verkligen en shoppinggalning och borde få VIP-kort på Parelle och Zara;)



Ha en mysig kväll. KRAM

2009-01-17 @ 17:10:29
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0