Nattugglor & Twilfitshopping



Oj, inatt somnade vi runt halv fem tror jag. Så blir det när två nattugglor kommer ihop sig. Det brukar börja med att någon går och lägger sig runt tolv, sen ligger den personen och läser, den andra lägger sig, lampan släcks inte och man blir bara piggare och piggare. Sen slutar det med att vi ger upp ett tag eftersom ingen kan sova, lagar lite nattmat och sen går och lägger oss igen haha. Men konstigt nog känner jag mig inte ett dugg trött, snarare pigg! Det här är kanske min normala dygnsrytm? Får nog börja leta efter ett nattjobb ;-)

Har precis kommit hem efter en tur till sjukhuset (för att ge plasma) och en tur på stan. Hittade en underbar morgonrock på Twilfit. Nedsatt från 800 kr till 200! Visar bild sen. Kan för övrigt tipsa om att de även har Hanky panky underkläder för halva reapriset, bla söta behåar i vitt och rosa för 100 :- och de fina rosa spetstrosorna i boxermodell ni vet. Skulle mer än gärna vilja ha ett par nya men trosorna fanns bara kvar i storlek L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0