New condo, typ.



Hej min lilla kära underskattade blogg. Tänkte bara säga att jag lever.

Har såklart vänt på dygnet igen, så jag sover på dagarna och är uppe hela nätterna. Inte bra. Men så är det. Idag var vi inne i stan (=k-holm) och så tittade jag på MIN LÄGENHET (!!) som jag ska bo i de kommande 6 månaderna ungefär. Ok ,det är inte min, det är brors, men jag kommer hyra den av honom och då är den min :-) FET inflyttingsfest väntar, hehehehe.... Nä, jag skojjar bara, om (du) läser det här. Liten inflyttningsfest väntar ;-) Den är perfekt, stor balkong och allt, och jag kommer ha plats för alla mina grejer. Nära tågstationen också, mycket bra, så är det inte så långt att gå när man vill flyga iväg.... Bara att hålla ut nu, 1, 2, 3 veckor.. När drar du till Thailand? ;-)

Men aah... Det kommer bli så mysigt! Skönt med något eget framförallt och slippa bo i en resväska. Synd att jag inte har råd med nya möbler bara. En brun skinnsoffa känns inte så lockande. Men nog om det. Nu ska jag fortsätta sörpla vin. Jag har hört att det är nyttigt med lite vin varje dag. *Host*

 Ps Bilder på min superheta inredning lär väl komma. Kan ju kalla det retro, eller nåt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0