Nya kjolar



Nya kjolarna från H&M och så handlade jag lite på Apoteket. Bästa nattkrämen och en ny bodylotion. Mascaran från YSL är så fin. Ska nog bara köpa smink från det märket  i fortsättningen. Förpackningarma ser så himla lyxiga ut. Alltid en bra anledning till att shoppa.

Har gått igenom H&M listan inför våren också nu. Har så himla svårt för att  begränsa mig (vill alltid ha allt snyggt) men nu kör jag stenhårt på det allra nödvändigaste;

  1. Två par skor, leopardballerinor och ett par höga kilklackar.
  2. Magkort linne i vitt med söta broderier. Tror det kan bli fint till en kjol med lite högre midja eller under en tunn kofta.
  3. Körsbärskoftan.
  4. Svart bikini.
Längtar redan tills paketet kommer på posten. Har verkligen en helt sjuk sommarlängt just nu....

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag ger dig första priset i shopping...haha



Själv lyckades jag passera stan i dag utan att gå in i ngn butik, det du;)



Kram Kram



Ps: Vi bor verkligen "grannar", för visst var det 25:an?

2009-01-13 @ 22:01:19
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0