Nyår del 2

Äsch, vi tar det på en gång. Lika bra medans jag fortfarande är pigg :-)


Jättegod mat! M gjorde förätten som bestod av ruccola, brisola och parmesan. Enkelt och gott! Huvudrätten var fläskfilé i nån urgod sås och ungsbakade grönsaker.


M häller upp champagnen i köket.


Mat och vin :-)


Såklart jag fastnade i godisskålen. Hittade lite favoritgodisar. Lakrits är bäst!


Någon hade ätit för mycket julmat :-)


K hade världens finaste tavla hemma hos sig och så fick vi besök av en liten vovve som hette Chibbie. Världens sötaste och bara 12 veckor gammal.


Mer mat och vin... Jag åt så att jag fick ont i magen. Vi åt en supergod panacotta till efterätt som värdinnan gjort och körde en musikquiz.


Happy people och en rolig pärlplatta jag hittade på toaletten och var tvungen att ta kort på. Har rätt barnslig humor ;-)


Sötnosen här gjorde mig så grymt sugen på en egen liten chihuahua men det har jag väl varken tid eller råd med. Suck. M undrade om jag skulle ha en matchande handväska till isåfall. Hmpf. Tror han var lite ironisk? ;-)


Vi gick ut en sväng för att titta på fyrverkerierna på torget. Mycket folk på stan och fint som vanligt! Sen blev det fort kallt så vi gick in igen och körde en till musikquiz och lyssnade på musik och pratade. Det kom lite mer folk till festen.


Chibbie somnade med sin matte i soffan och ungefär här gick vi väl hem. Jag i mina vingliga klackar. Önskade nog ändå att vi hade hade tagit taxi. Hmm vad ska man hitta på nu? Är inte alls speciellt trött så lär nog inte bli mycket sömn inatt. Ska tvätta av sminket nu i alla fall. Tänk att det är 2009 nu! Ett helt nytt år ligger framför oss! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0