Första dagen på nya året


Älsklingen har hittat mina Zara påsar och jag världens godaste kulor...

Godmorgon 2009!

Vaknade inte förrens halv två idag och hittills har vi bara slappat och kollat på film. Det är det nyårsdagen är till för, hehe. M ska iväg till K som hade festen igår och hjälpa till att städa. Själv har jag fått ett mycket välbehövligt fripass så kan fortsätta lata mig här hemma i soffan. Inte mig emot. Ska ta en varm dusch nu och sen ska vi äta pizza. Åh vad gott! Jag är lite sugen på bio men nu tror jag att det är såna dagar när alla går. Skönare med lugn och ro i soffan ;-) Desutom har jag hittat M´s Gröna kulor i kökskåpet så nu är lyckan nästan total. Älskar gröna kulor!

Hoppas alla får en bra start på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0