Nyårsfest 2008

Hemma från nyårsfesten hos K på Järntorget och inte ett dugg trött så passar på att bjuda på lite bilder från kvällen. Blir lite egopics nu och imorgon lägger jag upp bilder från själva festen och all god mat vi fick i oss. Dessutom träffade jag världens sötaste och blev lite kär. Men mer om det imorgon. Kram så länge!


Klackarna på och M tar kort på mig i min svarta klänning från Zara. Älskar den!


Kvällens mejk. Jag använde rätt mycket smink men det syns inte alls på bilderna. Har hört att ca 40 % av sminkningen försvinner på bild och det kanske stämmer? Försökte i alla fall på mig lite lilasotiga ögon och så hittade jag mitt gamla Narsrouge i färgen orgasm i sminkväskan. Fint till fest efftersom det glittrar lite, och så nya skimmerpudret från I.D över som extra highlighter. För lite extra färg hade jag Bronze powder från H&M över ansikte & nyckelben. Ett superbra budgetrouge, kostar typ 49 kr!


Hade skapliga problem att knäppa knapparna i jackan med långa naglar :-) Min nya jacka från Åhléns värmde sådär men jag är inte den som är den och vi gick både till och från festen. Skönt med frisk luft!


Guldscarfen från storebror på ute :-) Riktigt kallt ute!

Kommentarer
Postat av: anki

snygg klänning =) gott nytt år =)

2009-01-01 @ 02:16:43
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: felicia

Gott nytt år! :)

2009-01-01 @ 02:22:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad fin du var och vad duktigt av dig att producera sådana inlägg mitt i natten:)



Vart gör du dina naglar? Superfina.



Gott nytt år. KRAM

2009-01-01 @ 13:31:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Anki: Tack så mycket, gillar den jättemycket :)



Madeliene: Tack, vad snällt av dig :-) Var inte ett dugg trött när jag kom hem så somnade väl runt fyra inatt. Det är faktiskt lösnaglar, vanliga från Depend. Men för en gångs skulle blev jag nöjd med resultatet. Använde de i lång design och som inte är rosafärgade utan ser lite mer beiga ut i färgen eller hur man nu skall förklara :-) Ser nästan salongsgjorda ut!



Kram!

2009-01-01 @ 14:08:42
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0