Nytillskott



Idag på Apoteket köpte jag ny dagkräm, ögonkräm och ansiktstvätt. Jag älskar den här serien och är beroende av nattkrämen! Hade egentligen bara tänkt köpa dagkrämen, men så hade de presentförpackningar där man typ fick ögonkrämen helt gratis och då var det ju bara att slå till. Rengöringen har jag kört med i ett par år nu och återkommer alltid till den. Helt amazing bra är den liksom allt annat i den här serien. Jag provade den när jag läste i ett nummer av Glamour där det var en intervju med Izabella Scorupco och hon sa att det är den enda rengöringen hon använder och alltid köper med sig ett lager när hon är på besök i Sverige. Sen dess är jag fast! Den är tar verkligen bort allt på en gång, även mascaror som jag annars brukar få kämpa för att få bort med eyemakeupremover, trots det är den jätteskonsam och mild för huden och man känner sig bara fräsch och fin efteråt med fin hy!

Väl värt att prova om ni har problem med känslig och torr hy som lätt får utslag, jag har det och tycker inte att dessa produkter irriterar huden på något sätt alls. Jag brukar varva med Dermalogicas produkter också men de ligger ju inte riktigt i samma prisklass och då är det bra komplettera med billigare produkter också.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Den kör jag oxå med, makeupremovern.

2009-01-19 @ 20:55:34
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: B

Bra tips, ska prova dag och nattkrämen nästa gång jag ska köpa tror jag =)

2009-01-20 @ 12:22:14
URL: http://bruntskeppvitspets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0