Nytt smink



Är helt kär i mitt nya smink! Solpuder i ljus korallton från Chanel, en mörkbrun volymmascara och två nagellack, ett knalligt rosa och ett genomskinligt. På H&M hittade jag ett sött berlockarmband och fina hårspännen i guld. Dessutom råkade jag komma ut med två nya fina doftljus, ta två betala för en. Oops. Så nöjd med allt. Speciellt glad över att jag hittade ett ljust solpuder i en varm ton. Har så ljus hy att "brunbruna" puder inte funkar bra på mig. Det här ser mer naturligt ut och kommer nog funka även till vardags.

Imorgon blir det lunch med S på stan. Tyvärr något strul med mobilen just nu så kan varken messa om tid eller plats. Hoppas den funkar imorgonbitti annars får jag låna älsklingens. Inte lite panik! Men nu blir det grönt the och kvällens Sex and the city. Sarah Jessica Parkers egna favoritavsnitt; Valley of the Twenty-Something Guys. Läsning ur nya boken resten av kvällen, mysigt.

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Nu blev jag inte lite avis på dig, löning NU och YSL! Svinsnyggt rosa nagellack!!



Ha en fortsatt mysig kväll! Själv har jag sovit i soffan i över 2 h och nu är det dags för sängen. Smart ;) Kraam

2009-01-15 @ 22:46:36
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0