Parfumes are a girls best friend


Bild; Chanel

Jag har blivit riktigt parfymtokig den senaste tiden. Känner mig nästan naken och tråkig utan. Tidigare körde jag mest med en eller två, tills jag kom på hur kul det är att variera, och hur många det finns som luktar så gott! Köper nästan hellre en ny parfym än smink eller kläder. Nästan. Mina favoriter som jag använder mest just nu är Agent Provocature Maitresse, Dolce and Gabanna The One, Paul Smiths Rose, Jean Paul Gaultiers Madame & Miss Dior (som varit storfavoriten i ett par år). På önskelistan står bla Chanel´s Coco Mademoiselle, V&R´s Flowerbomb och Clean´s Warm cotton. Blir nog nästa parfymköp, även fast jag inte behöver dem...

Clean´s
parfymer finns förresten att beställa på bla HQ Hair för ungefär 150 :- under butikspriserna i Sverige. Just saying ;-) Brukar vanligtvis beställa från Lookfantastic tack vare alla bra erbjudanden de kör med, men Clean har de inte. Ska nog börja fila lite på en beställningslista inför våren. Behöver bla bodylotions och dushcremer.

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Gillar också Lookfantastic, efter hett tips från dig! Huuur billigt som helst ju, eller billigt och billigt. Kan kanske diskuteras ;)



Jag älskar Shower Fresch, måste ha en ny snarast!



Kraaaamar

2009-01-09 @ 19:25:23
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0