Scarlett nästa eller ny nappflaska?


Idag blir det en riktigt lugn dag. M är ledig så vi slappar och kollar på teve. Ska snart övetala till en liten promenad så vi får luft. Och motion. Känner att de senaste två veckorna inte gjort det bästa för magen och igår blev det både pizza, pommes frites och coca cola. För att inte tala om allt godis jag tryckt i mig sista tiden. Varken jag eller hyn känns direkt på tip top. Måste nästan vara sockeröverkänslig för får alltid dålig hy och utslag efter några dagars överkonsumtion. Nu måste det bli lite skärpning här. Ska nog försöka snoka reda på det här numret av nya Harpers Bazaar med snygga Scarlett på framsidan också. Pressbyrån nästa?

Funderar även över det här  med vårsneakers. Vad ska man satsa på egentligen? Behöver ju verkligen ett par snygga och sköna skor men Converse känns verkligen som något alla kommer knalla omkring i och då blir det ju inte lika roligt längre. Funderar på ett par Sneaky steve eller Reebook istället. Minst lika klassiskt snyggt och säkert bra mycket skönare.

Ps!
Hade skummaste drömmen inatt att jag var med barn och tydligen var det en liten flicka jag väntade. Skulle precis till att berätta den glada nyheten för M när jag vaknade. Yaiks. Förhoppningsvis var det bara en dröm, men kan inte hjälpa ändå att jag blir lite orolig. Skulle inte kunna vara sämre tajming än just nu isåfall. Nu kommer jag säkert  gå omkring och fundera över det här resten av dagen. Lustigt hur drömmar kan påverka en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0