Sommardrömmar



Favoriterna från vårens nyheter hos Net-a-porter. Vitt, rosa, sött och spets.

Sitter och spanar in vårens nyheter på Net-a-porter. Eller ja, previewen då. Så grymt söta skor och väskor. Blir nästan lite andlös här. Åh... Dyrt så det förslår såklart men drömma får man & inspirationen är som tur är gratis ;-)

Idag åkte lösnaglarna av och jag planerar att lacka dem i svart. Kom dock precis på att jag inte har något genomskinligt underlack så nu vet jag inte om jag vågar. Brukar vara så svårt att få bort och inte så snyggt att gå med missfärgade naglar. Haha, ja alla dessa ytliga problem.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Gillar gladiatormodellen i knallrosa! Förstå vad snyggt till knallbruna ben, suck...



Det får vi absolut göra =) Vi går ju liksom redan i samma butiker... En lördag kanske, eller fredag eftermiddag? Ha det! Kraam

2009-01-06 @ 19:47:48
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0