Spakänsla



Märker ni temat? Blev lite SPA känsla på dagens shopping faktiskt. En vit morgonrock har jag velat haft hur länge som helst (det är ju så lyxigt när man bor på hotell och får svepa in sig i) men dom brukar ju vara sjukt dyra, så när jag hittade den här för halva rea priset på Twilfit idag blev jag mer än glad. Nu kommer M bli ruskigt avundsjuk haha, han köpte en på Jysk förra veckan för hundra spänn och försökte övertala mig till att köpa en då med, men den är inte ens i närheten av den här ;-)

Body Shop kör också med rea nu så passade på att bunkra upp med bodylotion och duschcreme. Det går ju alltid åt och den här doften med vanilj är ruskigt god! Lite glitter/skimmer i bodylotionet också, fint!

Nu ska jag svänga ihop något att äta och sen titta på del tre av The Rachel Zoe Project. Tisdag innebär också att ett nytt avnitt av The City läggs upp tror jag.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Vanilj e den godaste doften som finns! O vilket kap morgonrocken var.

2009-01-20 @ 17:27:46
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0