Tankar

Kan inte hjälpa att jag har lite panik inför det här året och speciellt nu har man all tid i världen att tänka ut vad man ska göra. Flytta eller bo kvar? Vart? Jobb eller kärlek? Hur? Jag är nog rätt vilsen när allt kommer kring. Vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Är det normalt att fortfarande känns såhär när man är hela 28? Känns som man borde ha klurat ut lite mer saker vid det här laget. Eller det kanske jag har, men inte lika mycket som jag skulle velat. Men jag tror att jag är på rätt spår iallfall. Alltid något. Jag lever, och jag lär i alla fall. Och jag gör vad jag vill. Hela tiden. It´s gonna get me somewhere, sometime. Sanning på sanning byggs på och gör mig till den jag är.

Jag vill inte bli en sån som kompromissar med sig själv.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Känner igen den där totala förvirringen just nu:(



Hoppas du har det bra här på norr.Kan ju nästan vinka till dig...haha:) KRAM KRAM

2009-01-06 @ 21:59:22
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0