Tell me why I dont like mondays...


Skulle gärna se ut så här idag! Ursnygg röd mockajacka...
Bild; Sofis Snapshots


Ny vecka, ny dag, nytt år. Hjälp. Har sovit riktigt dåligt inatt så idag är jag ingen pigg tjej. M gick upp redan kvart över fyra stackarn så han mår nog ännu sämre idag på jobbet. Tror inte vi kunde somna alls innan dess! Måndagsångest? Ska nog undvika godis och latte på kvällen, var ingen höjdare alls känner jag. Hade tänkt ringa Blodcentralen för att boka en tid men det känns som en sån där dag då man inte ens vill prata med någon och då förstår ni hur illa det är. Jag som har jobbat som telefonförsäljare och allt ;-)

Ska äta frukost nu med sällskap av  Elle och sen försöka gå ut en sväng. Måste ha luft och sol. Och shopping, haha. Det kan ingenting hålla mig borta ifrån konstigt nog ;-) Fortfarande snö ute, mysigt! Synd att impregneringssprayen ligger i K-holm, annars skulle jag kunna ha nya mockastövletterna på mig. Dom kan ju inte bara stå där liksom.

Förresten är jag riktigt sugen på att klicka hem skinnhandskarna jag bloggade om från La redoute igår, men vet inte hur storlekarna funkar. 1,2,3 eller 4? Fattar ingenting. Ska man våga chansa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0