This is what I´m talking about


Bild; Net-A-Porter

Mer shoppingdrömmar. Läskigt snygga skor från Christian Louboutin... Alla tre är en dröm och tja, köper man inte fyra par skor alá tusen kronor så har man ju faktiskt råd med ett par. Bara att börja spara med andra ord. Lättare sagt än gjort, men har man ett tydligt mål så kanske det blir lättare och det skulle ju absolut vara roligare att ha ett par äkta Louboutins att knalla runt i än något annat. Man kanske skulle göra upp en liten budget?

Nu ska jag lägga mig på soffan och sova. M går upp till jobbet om mindre än tre timmar och jag vill inte väcka honom innan dess, men så fort  han gått hoppar jag över till den sköna sängen och sover några timmar till :-) Imorgon efter att jag varit på U.S.Ö ska jag kika efter någon bra pocketbok att roa mig med. Är lite sugen på Champagneflickan som jag stått och hållt i ett antal gånger nu utan att köpa men vi får se vad jag kommer hem med. Hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0