To do



Hann ta en liten promenad innan det vart alldeles för mörkt ute så nu ska väl dagens syrekvot vara uppfylld. Längtar till våren och de ljusa kvällarna när man kan vara ute lite längre! Jag tycker den här bilden är så himla mysig. Tänk när det blir varmare ute och man bara kan sitta och prata bort en massa tid på uteserveringar. Längtar som en tok! När jag bor i stan kommer det bästa fiket (dessutom fint nyrenoverat) ligga bara någon gata bort. Gissa om jag kommer husera där!

I eftermiddag kom bror med familj hit på överraskningsbesök så det blev en fika med dem. Har fixat lite på mitt rum också, rensat bland kläder m.m. Jag kan ju ändå inte ta med allt jag har till nya lägenheten eftersom den är ganska liten, så funderar på att göra en rejäl utrensning och sälja det mesta jag inte använder. Kan vara skönt inför våren också. Ska försöka vara stenhård. Har så svårt att slita mig från prylar... Tänker alltid "jamen den här kommer jag säkert vilja använda nångång" och så hänger det kvar i två år till utan att plockas fram, haha. Så nu ligger det kläder på soffan och väskor över hela sängen. Behöver få en hyfsad överblick. Det jobbiga är saker som man vet inte kommer gå att sälja. Då måste man ta ett beslut vad man ska göra med dem? Slänga, ge bort eller stoppa i en låda och försöka glömma? Haha, ja dagens i-landsproblem.... Det går ju iofs att skänka till typ Myrorna eller second hand. Bättre än att det bara ligger och aldrig blir användt.

Men nu ska jag se om jag kan kolla in nya avsnittet av The City på mammas laptop (funkade inte förra veckan). Nya avsnittet He never said he had a girlfriend låter ju onekligen väldigt spännande så hoppas det funkar!


Kommentarer
Postat av: Leia

Måste också ta och se på det där någon gång. =)

2009-02-01 @ 11:18:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0