En styck väldoftande pojkvän


Nu har vi druckit kaffe och M har åkt till jobbet. Igår kom han föresten hem med sötaste tvålen till badrummet. Bliw Kärnmjölk och kamomill. Luktar så där gammeldags på landet känsla. How cute? :-) Kul att man har en pojkvän som tycker det är minst lika viktigt med lukta gottgrejjer som en själv. Några exempel?

  • Han är nästan mer besatt av doftljus än vad jag själv är. Var nog faktiskt han som introducerade mig för dem...
  • Han tjatar fortfarande om hur himla gott de där Zirhprodukterna han fick för ett par år sedan luktade. För att inte tala om de där bodylotiona från Body Shop jag gav han en gång.
  • Han blev nästan barnsligt glad över de där Dermalogicagrejerna han fick i julklapp och ser löjligt nöjd ut varje gång han har rakat sig eller använt dem.
Kommer ihåg att jag blev så förvånad över det här fenomenet i början av vårat förhållande. Trodde inte alls att killar höll på med eller ens uppskattade sånt! Killar ska ju vilja lukta skit och olja liksom? Twistat värre. Tänk vilka fördomar man kan ha...

Nu har äntligen det där jobbiga eksemet försvunnit från armvecken så imorgonbitti ska jag ringa USÖ så fort jag vaknar och boka tid för blodgivning. Får hundra kronor för besväret så kan unna mig något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0