Vårens önskelista


Bilder; Lookfantastic

Alltid är det något nytt man behöver. Filar på en liten önskelista från Lookfantastic inför våren. Så här ser den ut än så länge (har satt en stjärna på det absolut nödvändigaste);
  • Nytt Mineral Viel från I.D. Kan verkligen inte leva utan det här pudret. Klart världens bästa! *
  • Essie brights collection. I sommar vill jag ha knalligt rosa neonfärger på naglarna.
  • Dermalogicas Skin Smoothing cream. Har blivit beroende av den här lilla vita tuben. Lika bra att beställa den stora storleken nästa gång eller giftpacken med ansiktsmasken också.*
  • TIGI Catwalk headshot heavenly hydrating shampoo. Söt rosa flaska och ska dofta mint, jordgubbar och vanilj. Måste prova. Köper man giftpacken med balsam och volymspray kostar det bara 200 kr för allt. Superbra pris! *
  • ST. Tropez Powder Brush. Har behövt en ny rougeborste hur länge som helst nu och den här är ju bara så somrig! Blir perfekt till sommarens solpuder. *
  • Tweezerman Deluxe Metal eyelash curler. Min förra ögonfransböjare är mystiskt försvunnen sen en tid tillbaka så behöver en ny, snarast. *
Mycket behöver på den här listan. Alltid bra.

Ikväll är jag ensam här eftersom älsklingen hoppar in extra och jobbar natt. Kommer kännas lite tomt att sova själv. Inte så roligt, men då har vi i alla fall morgondagen på oss att hitta på nåt kul. Får tänka positivt. Sex and the city på tv ikväll i alla fall. Alltid något. Önskar nästan jag tagit med mig boxen. Eller ska jag säga överlevnadsboxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0