Bio tonight



Ikväll ska jag på bio med mamma. Män som hatar kvinnor ska vi se. Ska bli så mysigt! Älskar dessutom att gå på bio här i Katrineholm eftersom salongen är så himla fin. Den ligger i Folkets hus och det finns bara en salong (tror jag) och det är även den som används vid uppträdanden, revyer osv så den känns stor och liksom lite gammeldags. Blir mycket bättre bioupplevelse än på Filmstaden i Örebro!

Nu på eftermiddagen blir det reprissöndag i vanlig ordning. Jag tror att jag missade D.H i veckan så det måste jag ta igen, och O.T.H såklart. Känner mig helt klart värd en full dag i soffan eftersom jag faktiskt har träningsvärk i rumpan, haha. Igår blev det lite styrketräning hemma på morgonen och sen promenad i skogen. Och i veckan har jag faktiskt kommit ut på ett par joggingturer! Beach 2009, watch out! ;-) Hittade världens smartaste bootyträning i något magazine, så nu försöker jag köra utfall med tunga hantlar i händerna. (därav träningsvärken). Gjorde inte alls många med det gav ju resultat så det kan jag verkligen rekommendera för er som vill köra rumpträning!

Kommentarer
Postat av: linda

Har sett. Den var bra. Vidrigt bra med betoning på vidrigt!

2009-03-22 @ 22:18:03
Postat av: Madeleine

Hoppas att du gillade filmen. JAg tycker att den var sååå bra.



Ha en bra dag. Kraam

2009-03-23 @ 09:26:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0