Äntligen dags


Gisele är som vanligt ursnygg i sina solblekta slingor. Så här vill jag se ut i håret!

Yes! Bokat in tid för klippning och slingor imorgon. Fick en tid redan klockan tio så jag kommer nog inte att vara den piggaste i frisörstolen, haha. Så morgontrött! Tänkte mest klippa topparna och så vill jag ha slingor som ser lite naturligt solblekta ut mest för att få lite liv i håret. Vågar inte gå alltför blont eftersom jag är rätt mörk i håret just nu och inte gillar alltför dramatiska förändringar. Vi får se hur det känns först och sen kanske lägga i ljusare framåt sommaren. Skönt att klippa sig! Har inte varit iväg till frisören sen någon gång i höstas så det är absolut på tiden. Nu kommer jag nog att gå och vara lite smånervös fram till imorgon. Alltid så innan jag ska klippa mig av någon anledning. Helt onödigt för oftast så blir det ju faktiskt jättebra! Om jag blir nöjd med resultatet kanske det dyker upp en liten bild här i bloggen imorgon.

Nu ska jag kila iväg till sjukhuset och lämna blod. Blev ju inte av igår eftersom jag bokade om tiden och träffade Hanna istället. Ser framemot en stund i stolen med kaffe och nya tidningar. Brukar haffa Amelia,  inredningstidningar och lite skvaller eftersom det är sånt jag inte köper hem själv. Börjar nästan bli lite mysigt att sitta där och personalen är jättegullig. I början var jag så sjukt nervös och nojjig över både blod och nålar men det släpper faktiskt efter några gånger. Face your fears!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Spännande med klippning. vilken salong blir det?



kraam

2009-03-04 @ 22:31:46
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0