Hemma bäst


Väskan packad med alla nödvändigheter, godis, nötter och choklad, haha. Eh, resan tar bara en timme..... Får nog spara det goda tlll ikväll.

Då var det dags att åka hem snart då. Tror jag tar tåget som går 13.10. Perfekt för att hinna hem och kolla alla repriser man missat under veckan haha. Känns som vanligt lite vemodigt att åka "hem", vaddå, det här är ju hemma! Oh, well... får väl se när vi hörs nästa gång...... Usch, nu börjar jag nästan gråta. Får pigga upp mig med att det är sol ute och ser ut att vara lite vår i luften. Kanske inte dröjer så länge innan våren är här i alla fall!!

Nu; packa, frukost och sen iväg. Klockan är mer än vad jag trodde, kanske får ta ett senare tåg ändå.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas att du har det bra tjejen.



KRAAM

2009-03-18 @ 20:52:57
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0