Cheap shop



Det här är vad vi shoppade på Coop igår. Två blockljus, en kökshanduk och en vinbok (M´s). Allt som allt gick det på 95 kr! (Boken kostade 10 kr.. ) Blev jätteglad när jag hittade handduken eftersom jag har tänkt att köra lite retro/femtiotalsstuk i mitt kök. Det började med att jag fick en gammal kaffebryggare av mamma nu när jag flyttade in som ser ut att vara typ från 50-talet. Och så har jag pastellfärgade stora kaffemuggar osv. Och på Åhléns har jag spanat in en pastellrosa thékanna som vore perfekt... Ja, ni fattar tanken. Väldigt Bree i Desperate Housewifes. Lite coolt, tycker jag :-) Nu ska jag hoppa in på toaletten och borta tänderna. Glödlampan har gått sönder där så jag kan inte sminka mig. Får bli lite foundation framför en minispegel eller nåt.


Bilder; Åhléns, Sivletto.com

Lite roliga kylskåpsmagneter vore pricken över i:et och fotot på Marilyn Monroe måste jag nästan bara ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0