Coralista eller Dallas?


Bilder; Lookfantastic.com

Åh vilka fina! Från Benefit.Gillar verkligen den korallrosa färgen på Coralista och Dallas ser också jättefint ut. Helt perfekta vårrouge. Måste nog nästan bli en liten beställning från Lookfantastic snart. Min ansiktsmask från Dermalogica börjar ta slut och den kan jag knapt leva utan. Använder den även över nattkrämen så det går ut några gånger i veckan ;-) Skulle vilja testa den allra ljusaste nyansen av I.D foundationet också. Har Fairly light just nu men Fair har jag känt på mig att det passar bättre ett längre tag så jag måste prova hur det blir. Är ju så himla blek och jag vill att underlaget ser helt naturligt ut, att det går in i huden och inte länmnar någon färg alls liksom. Just nu får man dessutom en söt necessär från I.D vid köp av två produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0