Shoes and shoes and shoes and shoes



Shoppat! Skulle gentligen spana in bokrean men så kom jag på att skor är ju så mycket roligare!

Rundan resulterade således i :
  • Bruna heels, Zara. Har typ inga bruna skor och de här har jag spanat på ett tag så det kändes helt rätt.
  • Ett par tygsneakers från Din Sko. Typ Conversekopior fast snyggare!
  • Slitna jeans, Zara. Superbra pris, 299 kr!
  • Lite smått och gott från Indiska, bla kanel the, mango the och en rosa glasskål.
  • Hårinpackning och eye remover från H&M (hade värdecheck.)
Betalade heller ingenting för skorna från Din sko. Mina kängor jag köpte tidigare i vintras gick nämligen sönder imorse när jag skulle ta på mig dem så jag gick tillbaka med dem och fick ett tillgodokvitto. Hade såklart inte kvitto sparat men dom var snälla mot mig :-)

Inne i någon slags otursperiod just nu känner jag. Först skorna som gick sönder och sen fick jag panik när jag kom hem. Påsen från ZARA hade nämligen gått sönder i botten och att en sko hade trillat ur! Hjälp! Fick slänga på mig jackan och kuta ut och leta, haha. Efter halva vägen låg den dock som tur var. Min lilla sko, helt översnöad! Tur i oturen ändå att jag upptäckte att påsen var trasig på en gång. Usch det ser helt hemskt ut här man jag orkar inte städa. Ska slänga mig i soffan och äta sushi istället. Har längtat efter sushi i veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0