Första bloggdejten

Torsdag torsdag vilket innebär bio ikväll :-) Så skönt att komma iväg och se en bra film! Idag har jag inga direkta planer förutom att jag tänkte fixa ihop en middag till ikväll, bion börjar inte förren 21 så det passar ju bra att äta innan. Funderar faktiskt påå ett recept som jag såg på Rachelray häromdagen, kyckling, svamp och brieost i ett smördegspaket. Såg verkligen hur gott ut som helst och verkade jätteenkelt att göra. Bara att servera med en sallad eller potatis till och klart! Undrar om man kan göra färdig smördeg eller det kan väl inte vara så svårt att göra? Måste kolla nog kolla en kokbok....

Imorgon verkar det som att jag ska ha min första bloggfika! Blir med trevliga Madeleine i huset brevid. Jättekul att få träffa en granne och bloggkompis på en och samma gång :-) Eller bara att få komma ut och prata med en ny människa, haha. Mina sociala kontakter är ju inte vad de brukar vara sen jag blev arbetslös och jag gillar faktiskt att träffa nya människor (vilken klyscha) även om det alltid är lite småpirrigt i början :-) Spännande att få träffa en trevlig tjej i alla fall och pirret går ju alltid över någon gång så det blir nog bra :-)

Nej nu blir det frukost, smink, hår och ner på stan! Hoppas alla får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Fia

hej stumpan, :D jag vill ju också bloggfika hehe :D

ah de tär alltid skoj me nya recept jag skall laga ett nytt ikväll jag med, har tatt fram kycklingfileerna ur frysen så vi får se :)hoppas du me får en jättebra dag, jag ska plugga nu jag.. suck men snart kanske det blir lite lungare, kan ju iallafall hoppas.. kramar!

2009-03-12 @ 13:55:04
URL: http://zopheia.wordpress.com/
Postat av: Charlotte

Sofia: Har svarat i din blogg:-)

2009-03-12 @ 14:53:12
URL: http://lookclooser.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Morgondagen låter jättebra=)

Funkar det för dig vid 14? Kan ju som sagt ses här utanför i hörnet.



KRAAM

2009-03-12 @ 18:35:12
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: jessi

Kul med bloggdate med en granne! tänk vad världen är liten ibland!

2009-03-14 @ 09:28:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0