Tonight we´ll rock



Sitter här och äter gröt.. och tja, äter gröt. Det gör jag alltid på mornarna så det är väl därför jag gör det nu med. Ehm. Ja. Ska på med lite smink nu snart och sen iväg och träffa Madeleine. Typiskt nog vaknade jag med världens värk i magen (ja den där man får varje månad, inga hymlerier här inte ;-) Varför just idag när man ska ut och allt? Som sagt, typiskt. Asch, det finns inget som fyra Alvedon inte kan lösa. Inte mycket i alla fall.

Ja just det, jag shoppade lite igår. Eftersom jag inte planerat för utgång här i Örebro hade jag självklart inte packat för det heller. Vilket innebar att ett nytt bronzingpuder nästan var tvunget att inhandlas, och så blev det. 90 kr inklusive helt ok borste på H&M. I like. Har kört med det här budgetalternativet i ett par år nu och det är faktiskt lika bra som de dyrare märkernas. Lite armband och nagellacket från Lancome i Phia black fick också slinka med. Blir fint ikväll till en rockig outfit. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för idag och ha en bra kväll nu=)



KRAM KRAM

2009-03-13 @ 18:36:35
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Charlotte

M: Svarat i din blog :-) Kram!

2009-03-14 @ 02:58:12
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0