He´s just not that in to you


Nya skorna fick följa med ut i snön.

Trött tjej hemma från bion. Orkar inte ens dra på smilbanden. Hehe, jag lovar att det var en rolig film ;-)  Blev Mc Donalds efteråt. Sängen snart. Hann tvätta till imorgon innan vi åkte, skönt. Allt för att undvika panikshopping innan helgen. Tror jag ska köra ansiktsscrub plus mask nu innan sängen så man känner sig lite fräsch till imorgon. Om jag orkar......

Haha, dagens roligaste:

M: Jag tyckte faktiskt att Scarlett Johansson var riktigt snygg i den här filmen. Jag har aldrig tyckt det innan, men nu tyckte jag hon såg riktigt bra ut.
Jag: Det var ju bara för att hon hade gigantiska bröst i den här filmen!
M: Jag är faktiskt en ansiktskille.
Jag: Haha, yeah, right.....

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA så typiskt killar alltså :D ansiktskille.. jo men det låter ju sunt iallafall :)Ses imorrn stumpan sov gott.

2009-03-13 @ 01:14:16
Postat av: Charlotte

Fia: Haha visst är det? Ses idag pumsan :-) Kraam!

2009-03-13 @ 13:02:21
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0