Sunkissed



Usch vad trött jag var i morse. Snoozade till kvart över nio och sen hoppade jag bara i kläderna och drog iväg. Men nu är jag hemma igen med mina nya slingor. Inte alltför stor skillnad kanske men det blev väl ungefär som jag tänkt mig.  Frisören tyckte inte heller att jag skulle gå för ljust eftersom det säkert kommer blekas mer framåt sommaren.Tror hon la en mörkare färg i resten av håret också och så ska det vara ljusare slingor i underhåret som kommer fram när det rör sig vilket jag försöker visa på bild numer två.  Eh, ja nåt sånt. Hängde inte med så mycket i händelseförloppet  haha ;-) Just nu känner jag bara att jag vill bli ännu ljusare men det är väl bara att ge sig till tåls. Önskar nästan att jag bett henne klippa upp håret mer bak också fast det är ju lätt att  fixa nästa gång.

Blev fika på Bara Vara efteråt eftersom jag inte hann äta någon frukost. Latte och ciabatta med lax och avokado. Sjukt gott! Fick dessutom både kaffe, kaka och delicatoboll av min snälla frisör så det gick väl inte riktigt någon nöd på mig om man säger så ;-) Apråpå sjukt så tror jag nästan att förkylningen börjar komma tillbaka. Ont i huvudet  och nyser som en tok hela tiden. Inget bra alls. Helg och allt snart ju! Får nog bli tillbaka till varma sängen en stund och se om det känns bättre sen. Borde kanske tagit det lite lugnare förra veckan ändå.

Kommentarer
Postat av: Miss Cali

Det ser snyggt ut! :D Vill OCKSÅ!

2009-03-05 @ 19:06:32
URL: http://misscali.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bara Vara är såå mysigt men världens högsta ljudnivå...haha

Testa deras knäckte..mums. KRAAM

2009-03-05 @ 19:26:37
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Miss Cali: Tack snälla :-) Skönt med lite uppfräsching!



Madde: Har svarat i din blogg! :)

2009-03-05 @ 20:52:04
URL: http://lookclooser.blogg.se/
Postat av: linda

fin i håret :)

2009-03-05 @ 23:02:45
URL: http://lindalina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0