Matsug



Jag gick och la mig hungrig igår så allt jag låg och tänkte på var vad jag ska äta idag. Fantiserade ihop en meny bestående både av hamburgare, sushi, fruktsallad och lakrits. Kanske för att det typ är mina favoriträtter, haha. Tror faktiskt jag ska köpa sushi idag. Är ju ändå lill-lördag ;-) Ska nog faktiskt beställa nu på en gång. Himla smidigt det här med internetbeställning faktiskt. Och innan två är det dessutom lunchpriser som gäller. Ännu bättre!

:: BESTÄLLNINGSDETALJER ::
=====================================
Låda #1 Dagens lunch - 15 bitar
......................................
1 x Tofu nigiri
1 x Lax nigiri
1 x Blå marlin nigiri
1 x Jätteräka nigiri
1 x Tonfisk nigiri
1 x Kanadensisk mussla nigiri
1 x Säsongens nigiri
1 x Avocado nigiri
1 x Smörfisk nigiri
6 x 1 st Lax och grönsaker maki

:: Delsumma: 125 kr

FIXAT!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhhh vad mumsigt med sushi=)



Låter mysigt med en fika, vad tror du om fredag eftermiddag?



KRAAM

2009-03-11 @ 18:59:25
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0